Cookie melding - Bij Voordeelzorg.nl gebruiken we cookies. Wilt u meer informatie over cookies? Klik dan hier voor meer informatie.

Garantie

Wanneer u iets bij Voordeelzorg.nl bestelt, dan kunt  u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is.
Daarom hanteren wij het speciale Voordeelzorg.nl garantieplan, waarmee u recht heeft op een garantieperiode van minimaal twee jaar.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wettelijke garantie betekent dat voordeelzorg.nl er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten.


Als er sprake is van fabrieksgarantie, dan kunt u dat terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

Het Voordeelzorg.nl garantieplan:
•    Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
•    De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
•    Het product is bij Voordeelzorg.nl of in onze winkel aangeschaft
•    U heeft recht op kosteloze reparatie of een nieuw product
•    De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. De kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product
     zijn voor onze rekening. U betaalt dus maar eenmalig verzendkosten.
•    Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die u als consument al heeft.

De garantie is niet van toepassing op:
•    Schade als gevolg van onjuist gebruik van het product
•    Normale slijtage van een product
•    Valschade en waterschade

Garantie op Fysic producten:
Hesdo, de leverancier van Fysic, heeft een zeer goede klantenservice met gespecialiseerde medewerkers die alles van de Fysic producten afweten.
Uiteraard blijven wij verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van uw garantie, maar het makkelijkste is om direct contact op te nemen met de Fysic klantenservice. Ze helpen u heel graag via telefoonnummer 073-6411355

DOA's (defect bij ontvangst) of verkeerde levering
Is een product dat u ontvangen heeft defect of is het verkeerde product geleverd. Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zorgen wij voor een vervangend product.
De verzendkosten voor het nieuwe product en de retourkosten voor de DOA/verkeerd product zijn voor onze rekening.

Indien mocht blijken dat het product niet voor garantie in behandeling kan worden genomen (geen garantiekwestie) dan worden de door ons reeds gemaakte kosten aan u doorbelast.
Deze kosten bestaan uit de onderzoekskosten en de verzendkosten voor het retourneren naar u.