Cookie melding - Bij Voordeelzorg.nl gebruiken we cookies. Wilt u meer informatie over cookies? Klik dan hier voor meer informatie.

Maak kennis met ons team

Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring op zorggebied en kunnen u daardoor zeer goed helpen uw doel te bereiken. Wij houden van duidelijkheid en no-nonsense, adviseren over wat u echt verder helpt en zorgen ook in de nazorg dat alles perfect geregeld blijft. Tevens bieden wij de hoogste kwaliteit en de beste service maar letten daarbij in alles dat we doen erg goed op de kosten, zodat wij dat voordeel direct aan u door kunnen geven.

Om de hoge mate van service en kwaliteit te kunnen waarborgen, doen wij alles in eigen huis of met professionele, betrouwbare partners. Zo hebben we alle producten in eigen magazijn, hebben we een eigen technische dienst en een netwerk van technische partners en leiden we onze servicemedewerkers zelf op.

Benieuwd uit wie ons managementteam bestaat? Hieronder stellen ze zich aan u voor.

Carla Franken Stel
Oprichter en Algemeen Directeur
Mijn vriendin had een rollator nodig. Ik ging met haar naar verschillende zorgwinkels. Zo ontstond mijn wens om een winkel te beginnen met hulpmiddelen om comfortabel te leven en thuis te kunnen blijven wonen. Deze producten wilde ik aanbieden in een prettige, gezellige omgeving. Ook wilde ik een webshop om de mensen in het hele land en buiten onze grenzen te kunnen bedienen. Dit alles kon ik niet alleen, dus ik ben op zoek gegaan om een geweldig team bij elkaar te krijgen. En zoals U ziet, heb ik ze gevonden en stellen zij zich aan u voor.

Eric Franken
Eindbaas Stelzorg Websales BV

Akke de Boer
Marketing Manager
Als eindverantwoordelijke voor de on-line activiteiten ben ik het centrale aanspreekpunt binnen StelZorg Websales BV. Innovatie en initiatief staan bij ons centraal. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren en nieuwe innovatieve producten om de senioren in Nederland te voorzien van de beste hulpmiddelen. Tevens ben ik eindverantwoordelijk voor het bedenken, opzetten, in de markt zetten en uitbouwen van de online concepten en de rentabiliteit daarvan. Ik stuur het team aan en beheer de contacten met de leveranciers.
Hallo, mijn naam is Akke de Boer. Vanuit een stage voor mijn HBO studie, ben ik opgeklommen tot Manager Marketing. Ik ben samen met Eric verantwoordelijk voor de online marketing van de webshop. Ik doe dit met veel plezier, het is altijd leuk om nieuwe dingen te kunnen proberen en ik zie het als uitdaging om de senioren in Nederland het thuis wonen zo aangenaam mogelijk te maken.

Nelly van Sprundel
Front-office Manager

Wim Aanraad
Warehouse & Logistics Manager
Mijn naam is Nelly van Sprundel. Ik heb altijd in de gezondheidszorg gewerkt, met name in de ouderenzorg. Met deze zorgachtergrond ben ik gevraagd om het team te komen versterken. Omdat er vanuit de overheid wordt gestimuleerd om langer thuis te wonen vind ik het belangrijk dat wij hulpmiddelen van een goede kwaliteit en groot gebruiksgemak leveren. Maar ook service staat bij ons hoog in het vaandel en daar hoort ook bij dat mensen goed geïnformeerd moeten worden. Daarom probeer ik, samen met mijn collega’s, de informatie die u vindt bij onze artikelen up-to-date te houden. Mocht u toch nog vragen hebben of advies willen over een product uit ons aanbod, schroom niet om ons te bellen!
Ik ben Wim Aanraad. Al vanaf het ontstaan van StelZorg Websales B.V. ben ik eindverantwoordelijk voor de afdeling Warehousing & Logistics. Samen met mijn team ben ik verantwoordelijk voor alles wat er in het magazijn speelt. Iedere bestelling die geplaatst wordt, belandt bij mij. Ik ben de persoon die ervoor zorgt dat uw bestelling juist en tijdig wordt afgeleverd. Verder ben ik verantwoordelijk voor de afdeling reparatie en onderhoud, waarbij wij jaarlijks honderden rollators en scootmobielen repareren en onderhouden. Heeft u een defecte of beschadigde rollator of scootmobiel? Dan helpen wij u snel weer op weg.